Pragiedruliai, Panevėžio kūrybiškumo centras ieško administratorės (-iaus).
Pragiedruliai - Panevėžio miesto centre esančiame Skaistakalnio parke įsikūręs
kūrybiškumo centras. Čia veikia dailės, dizaino, taikomojo teatro, audio-video ir
alternatyviosios fotografijos studijos, parodų erdvė, miesto gyventojams atviras miško
daržas.
DARBO POBŪDIS:
Administruoja, koordinuoja įstaigos kasdieninę veiklą, įstaigos darbuotojų, savanorių,
lankytojų susitikimų ir kitų veiklų eigą;
Pasitinka lankytojus, teikia informaciją lankytojams apie įstaigoje vykstančius renginius bei
veiklas;
Registruoja asmenis į įstaigoje vykstančius susitikimus ar renginius;
Asistuoja įstaigoje vykstantiems renginiams;
Stebi, prižiūri ir užtikrina pastate švarą bei tvarką, stebi pastato ir aplinkos būklę,
informuoja atsakingus asmenis apie būkles ir poreikius;
Derina įstaigos patalpų valymo grafikus, šiukšlių išvežimo grafikus, vykdo informacijos
perdavimą atsakingiems asmenims apsaugos sistemų priežiūros klausimais;
Vykdo centro korespondencijos priėmimą, priima telefono skambučius, administruoja
priskirtą elektroninį paštą, vykdo kitų informacijos srautų valdymą, nukreipia informaciją
atsakingiems asmenims;
Administruoja centro svetainę, socialinius tinklus;
Prireikus, pagal kompetenciją ruošia informaciją ir rengia įstaigos dokumentus, derina juos
su atsakingais darbuotojais, parengtus dokumentus teikia referentui tvirtinimui bei
registravimui;
Inicijuoja, organizuoja ir koordinuoja asmenų, vykdančių savanorišką veiklą (toliau –
savanoriai), atrankas; organizuoja, koordinuoja savanorių darbą ir vykdo jų darbo
priežiūrą;
Renka ir teikia referentui parengtą informaciją apie įstaigos darbuotojų ir savanorių darbo ir
poilsio laiko grafikus, informuoja referentą apie kitus su darbo ir poilsio laiku susijusius
faktus;
Teikia projekto vadovui pasiūlymus dėl darbo organizavimo tobulinimo;
Rengia detalią informaciją apie planuojamų prekių, paslaugų ir darbų poreikį bei derina ją
su projekto vadovu; parengtą ir suderintą informaciją teikia viešųjų pirkimų specialistui;
Asistuoja ir dalyvauja turto inventorizavimo komisijos veikloje, teikia informaciją dėl turto
nurašymo;
Protokoluoja įstaigos posėdžius, visuotinius ir komandos susitikimus;
Teikia pasiūlymus ir prisideda prie kultūrinių veiklų organizavimo;
Vykdo kitus projekto vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus bei nurodymus.
IŠ KANDIDATO TIKIMĖS:
– Aukštojo išsilavinimo ir žingeidumo;
– Administracinio darbo patirtis;
– Raštvedybos bei dokumentų valdymo patirties;
– Puikių kompiuterinio raštingumo žinių (MS Office programos).
– Kruopštumo, atsakingumo, paslaugumo, greitos orientacijos ir gebėjimo vienu metu vykdyti daug skirtingų užduočių;
– Puikaus laiko planavimo, organizacinio ir dalykinio bendravimo įgūdžių.
KĄ SIŪLOME:
– Atlyginimą nuo 1302 eur neatskaičius mokesčių ir priedus priklausančius nuo rezultatų.
– Atsakingą ir įdomų darbą kūrybiškoje aplinkoje;
– Draugišką profesionalų komandą, su kuria galima mokytis ir tobulėti kartu;
– Profesinius iššūkius bei plačias saviraiškos galimybes;
– Visas priemones puikiems darbo rezultatams pasiekti.
KAIP APLIKUOTI:
Žemiau išvardintus dokumentus prašome atsiųsti adresu info@semc.lt su temos eilute „Administratorius”:
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
- Gyvenimo aprašymą (CV)
Paraiškų teikimo laikas iki 2023 m. lapkičio 7 d. 23:59 Jei turite klausimų, kreipkitės el.
adresu: info@semc.lt arba +37062073061
LINKIME JUMS SĖKMĖS!